ad hoc input
nyhedsbrev om kommunikation

 

 

Nr. 7 - januar 2010

Kære læser

Slå op i dagens avis, og du finder garanteret mindst én artikel om en succesrig virksomhed. Men artiklen handler sjældent om virksomhedens  uovertrufne produkt - den perfekte plæneklipper eller den dygtige tandlæge. For dét er ren reklame og rummer ikke nogen god historie. I stedet handler artiklerne sikkert om klimavenlige haveredskaber eller undertøjsmodellen, der blev tandlæge. Hvis du gerne vil gratis i avisen, er kunsten altså at finde den gode historie. Få mine tips til, hvordan du gør det - og se et par eksempler på historier, som ad hoc kommunikation har været fødselshjælper på. Kig længere ned ad siden!

Kom også til inspirerende kursus i e-mail nyhedsbreve - denne gang den 4/2 på Nordkraft. 
Se lige nedenfor!

Mange hilsener fra Lene Høg 

ad hoc kommunikation
Langelandsgade 39
9000 Aalborg
tlf. 2032 0187
info@adhockommunikation.dk
www.adhockommunikation.dk

Image-pleje i indbakken

E-mail-nyhedsbreve er effektiv image-pleje i indbakken. Bliv kendt hos potentielle kunder og plej din relation til dem, du allerede handler med. På Topsights kursus torsdag den 4. februar kl. 17-21 på Nordkraft fortæller jeg om fordele, anvendelse og opbygning af e-mail-nyhedsbreve. Jeg viser eksempler på kreativ brug af mediet, og vi diskuterer din mulighed for at anvende elektroniske nyhedsbreve i markedsføringen. 

> Rabat for ad hoc kommunikations Facebookfans!

Nyt, nordjysk netværk
Qompetence er et nyt netværk for nordjyske kvinder, der vil dele viden og visioner. 

Se mere og meld dig ind på www.qompetence.dk

Din gode historie

Hvad er din virksomheds gode historie? Træd et skridt tilbage og se virksomheden udefra.  Læg mærke til, hvad andre undrer sig over og interesserer sig for, når du taler med dem. 
Og tag et kig på journalistens nyhedskriterier. 

> Læs mere

Afmeld nyhedsbrev
Du kan til enhver tid afmelde dig dette nyhedsbrev.
> Klik Safe Unscribe nedenfor!

Aktualitet, sensation og events

I efteråret hjalp jeg bl.a. virksomhederne Skau Glas og Jørgen Rasmussen Gruppen med at komme i medierne. Med nyhedskriterierne i baghovedet fandt vi i fællesskab frem til hver deres gode historie, og i begge tilfælde brugte vi en event til at bane vejen til avisernes spalter.

> Læs hvordan

 

Nyhedsbrevet ad hoc input udgives af ad hoc kommunikation. Alle tekster er © ad hoc kommunikation. Få flere input på www.adhockommunikation.dk