ad hoc input nyhedsbrev om kommunikation |
Nr. 7 - januar 2010 |
Kære læser Slå op i dagens avis, og du finder garanteret mindst én artikel om en succesrig virksomhed. Men artiklen handler sjældent om virksomhedens uovertrufne produkt - den perfekte plæneklipper eller den dygtige tandlæge. For dét er ren reklame og rummer ikke nogen god historie. I stedet handler artiklerne sikkert om klimavenlige haveredskaber eller undertøjsmodellen, der blev tandlæge. Hvis du gerne vil gratis i avisen, er kunsten altså at finde den gode historie. Få mine tips til, hvordan du gør det - og se et par eksempler på historier, som ad hoc kommunikation har været fødselshjælper på. Kig længere ned ad siden!
Kom også til inspirerende kursus i e-mail nyhedsbreve - denne gang den 4/2 på Nordkraft. |
ad hoc kommunikation |
Image-pleje i indbakken E-mail-nyhedsbreve er effektiv image-pleje i indbakken. Bliv kendt hos potentielle kunder og plej din relation til dem, du allerede handler med. På Topsights kursus torsdag den 4. februar kl. 17-21 på Nordkraft fortæller jeg om fordele, anvendelse og opbygning af e-mail-nyhedsbreve. Jeg viser eksempler på kreativ brug af mediet, og vi diskuterer din mulighed for at anvende elektroniske nyhedsbreve i markedsføringen. |
Nyt, nordjysk netværk Se mere og meld dig ind på www.qompetence.dk |
Din gode historie Hvad er din virksomheds gode historie? Træd et skridt tilbage og se virksomheden udefra. Læg mærke til, hvad andre undrer sig over og interesserer sig for, når du taler med dem. > Læs mere |
Afmeld nyhedsbrev |
Aktualitet, sensation og events I efteråret hjalp jeg bl.a. virksomhederne Skau Glas og Jørgen Rasmussen Gruppen med at komme i medierne. Med nyhedskriterierne i baghovedet fandt vi i fællesskab frem til hver deres gode historie, og i begge tilfælde brugte vi en event til at bane vejen til avisernes spalter. |
|
Nyhedsbrevet ad hoc input udgives af ad hoc kommunikation. Alle tekster er © ad hoc kommunikation. Få flere input på www.adhockommunikation.dk |